Skit väder-........

Var med om en traumatisk upplevelse igår... eller i natt!! Fyyfan, jag gick på toa och var halv vaken. Sen kollar jag runt lite, åså ser jag en.. SPINDEL1!!!!!!!!!!!!!!!!!111 fyyfan då blev jag klar vaken, men jag trodde det var en låtsas, men jag var ändå inte säker. Så jag kastar en grej på den, den ligger stilla. Men jag var ändå tvungen att se om den var på riktigt, sen så flyttar jag på mattan och nej den rör sig inte. Då pustar jag ut, men när jag skuter tillbaka matten SÅ SPRINGER DEN IVÄG!!!!!!!!!!!! Då börja jag gråta och fick panik, visste inte hur jag skulle göra. Kl var ju så sent, kunde inte väcka någon och inga pengar på mobilen och inget internet, kunde inte berätta om min traumatiska upplevelse till någon. Så efter en stund så springer jag ut från toan, stänger dörren. Sen springer jag in i mitt rum stänger dörren, tänder alla lampor och slår på tvn och gråter i min ensamhet. Haha, lite patetiskt nu när jag skriver det. MEN DET VAR HEMSKT!! Ja, så då kommer mamma in på morgonen: Sanna varför har du sovit med lampan tänt? Så berättar jag och dem hade inte sett en spindel. VARS HAR DEN RYMMT!????????????? Jag vill inte vara här, jag ska nog ta alla minna grejer till köket och plugga. Men den där jävla spindeln förstörde min sömn, somnade kanske vid 3. Så skulle jag upp kl 6, KULT!!! I råga på allt så är det SKIT väder, man vill bara gräva ned sig.
Ajja, hoppas jag aldrig ser spindeln nåmer. Det känns som att den kryper på mig hela tiden :S Kollar runt i rummet hela tiden och letar efter den. Jag tror den har gömmt sig och planerar något hemskt!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Anonym

hahahaha! så likt :)

2010-01-28 @ 00:24:10
URL: http://iiidan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0