Vad hände

Skönt att vara hemma igen, jag har inte varit hemma på ett tag.
I fredags blev det att gå ut på cleö (Softies fina stavning) och det var helt okej faktiskt, sen så for vi nånstans. Haha, kvällen var nästan lite sjukt. Fattar som inte, vad hände med alla? Haha.
Men igår så blev det att vara hos Softie och bara ligga på soffan och glo på tv hela dagen/kvällen, men det var trevligt för det. Jag var inte i topp form om man säger så.
Ska snart köra (om pappa är på g) sen blir det att umgås med Ida och plugga.

Haha, jag börjar få panik på min mamma. Hon är jätte nervös för när vi ska fara til Turkiet, hon har redan haft mardrömmar om att hon har blivit rånad och köpt snabb kaffe som vi ska ha med oss? Haha, det är en månad tills vi ska fara. Hur kommer hon vara en veckan innan vi ska fara då?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0