Slagga

Då var man hemma igen då, igår blev det då Haparanda och Finland. Det blev att gå på Ikea, Alko, Skopunkten..... Ja, ni fattar resten.
Det blev en lång resa, vi var borta från 12-20, sen for vi hem till Softie och chilla pung där och snackade skit. Och sen slutade det med att jag, Ylva, Madde och Issa slagga hos Softie och jag kan lova er att det inte var lätt att kliva upp i morse när man somnade strax efter 7. Och då var det ju stadsmaran, haha.
Det vart hej Mc donalds ist!
Ikväll blir det att chilla hos Softie och ingen aning om vad som händer, men det som händer är meningen..
Nu ska jag prov gå i mina nya skor som jag köpte på skopunkten, sen duscha. Tjena Lena!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0