Planer sprack

Igår blev det då att basta, och vi hade det trevligt snacka skit och drack öl. Så det vart en toppen kväll tills vi begav oss därifrån till en "fest" men det kryllade av fjortisar och bråk. Haha, men jag fick mig ett gott skratt och hade nära hem, så det blev en tidig kväll.
Men Softie sov hos mig allfall och vi såg film och sedan somna, och ikväll blir det att flotta med film. För våra andra planer sprack ganska fort pga. sjukdom, klockan var för mycket och att vägarna inte går att köra på. Men det blir säkert lika bra med en film kväll.
Hahah, som ni märker i förra inlägget så var jag inte världens bästa på att stava igår. När man ligger i sängen och inte är nog van vid tangentbordet och har druckit lite och var trött så det var inte världens lättaste, hahah.
Nu dega och se tv, hejs.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0