Kopp kaffe

Så fort man har blivit av med ett prov så dyker nästa upp, när ska alla prov ta slut? Jag känner pressen att jag måste klara alla för jag har inte tid med nå omprov.
Det är dåligt väder ute och det gör min nästan deprimerad, vart är min underbara sol? Jag vill ju sitta ute, lyssna på musik med en stor kopp med kaffe.
Men jag har ju min underbara musik på data, får väl nöja mig med det och sitta i mitt stökiga rum med en kopp kaffe.


Boden alive 07, det finns alltid bilder som man inte trodde existerade.



Kommentarer
lina

Ja usch detta var inte nån rolig dag, inte en sommar dag precis. Hatar regn vill ha sol, sol och mer sol!!



grattis i efterskott kramis<3

2009-05-06 @ 17:24:16
URL: http://linaalmen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0