Hatar kommunen

Sitter hos Softie nu och väntar på att hon ska bli klar och att Madde ska komma och hämta upp oss så vi kan fara ut en sväng. Och bara ha en trevlig nykter kväll, som jag är jävligt sugen på.
Idag har jag varit och tränat och färgat Softies hår ljust och en del av min utväxt, hahah. Det ser lite roligt ut men det får jag leva med tills vidare, jag orkar faktiskt inte bry mig hur mitt hår ser ut för tillfället.
Jag hatar kommunen, dom har inte placerat mig någonstans. Fan va arg/less jag blir, kan dom inte sköta sitt jobb rätt eller vad är frågan om? Det ända jag vet är jag får sista perioden (igen) och jag lovar det blir äb (igen).. suck!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0