Dumma oss

Då var man hemma igen, jag har hunnit med mycket idag.
Jag har varit och stekt i solen, gjort egen lunch, varit och övningskört med pappa, varit på Coop och sett en film. Men nu har jag världens huvudvärk för att jag inte har sovit så mycket inatt.
Det blev lite sent igår om man säger så, det blev att vara med Madde och Softie och vi dumma oss bara. Men vi hade iallfall jävligt kult och det är ju det som räknas.
Men nu blir det duschen och jag är lycklig för att jag har sovmorgon imorgon + att vi bara har betygs snack på mina enda två lektioner.
Och imorgon ska jag hämta ut mitt legg (om det har kommit såklart), men när får jag tillbaka min underbara telefon?




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0