Det finns ingen gud

Jag är jävligt trött och seg idag, har inte fått mig så mycket till sömn.
Igår blev det iallfall att vara med Softie och flotta och se film hemma hos mig i min "bastu". Sen for vi hem till henne och såg på Scarface, så jag sov väl inte förens vid 4. Och jag skulle vara i kyrkan kl 11, för att Jack skulle konfimera sig. Det var dom längsta 1,5 timme i mitt liv kan jag då lova.
Det är inte det roligaste och sitta och lyssna på en massa snack om gud när man inte tror på "honom" och sedan sitta och läsa psalmer osv. Och be om förlåtelse till gud för sina synder och bli "ett" med gud om man dricker vin och bröd. Det ända sättet att bli förlåten för sina synder är om man förlåter sig själv, för det finns ingen gud. Den dagen det finns bevis, den dagen kan jag tro på gud. Men den dagen kommer aldrig att inträffa!
Så de där med att vara i kyrkan är inte min grej, men det var roligt att se Jack i klänning iallfall.
Ikväll kommer Ida och vi ska plugga som det blir att göra hela veckan....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0