Brendon Boyd Urie

NU äntligen har jag fått tillbaka min mobil, nu är jag lyckling. Vad jag har saknat den så, och inte nog med det så fick jag en ny lucka till den!!!!
Haha, efter att jag hade haft min enda och onödiga lektion så for jag hem. Men då hade jag glömt nycklarna hemma och ingen var hemma, inte ens grannen. Och jag hade ingen telefon att kunna ta kontakt med någon, så jag fick ligga ute på baksidan i 2 timmar innan någon kom hem. Haha, men jag hade tur att det var varmt ute iallfall.
Senare ska jag till Softie, hon skulle bjuda på middag. Love!

Jag tror jag blev kär på nytt!


Kommentarer
Ida

hahaha din stackare!! Jaa, han är underbar :)

2009-05-25 @ 15:49:03
URL: http://iiidan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0