Otroligt

Kom hem för en stund sen från Ida, vi har gjort en annonsanalys. Som vanligt så gör man allt i sista sekund, vi kom fram till att om vi bara pluggar så är vi mer än bara medelmåtta. Men det gäller ju bara att ta tag i allt tråkigt och plugga. Sen blev det att chilla och bara snacka skit som vanligt. Det är alltid lika trevligt att umgås.
Idag har jag varit på otroligt bra humör, det är nog för att det har varit varmt och soligt. Har tillochmed gått på stan en sväng med Ida och Amanda, men det är för att jag behöver en ny jacka. Men inte hittar man någon, jag får gå på stan nån annan dag när jag är på stan väder.
Haha, när vi satt och njöt av solen och bara chilla. Så skulle jag ta kort på Ida, Josse och Malin. Då börjar en kille fråga om han skulle ta kort på oss alla? Bara från ingenstans, haha. Om jag ska vara ärlig så tror jag att han ville bli våran vän. Haha

Slänger upp en härlig vår bild!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0