"Ljudet av ditt hjärta"

Fötterna och benen värker, så är det när man inte är van att stå i flera timmar och springa runt. Känner i hela kroppen hur slut jag är, men det lär nu bli bättre nästa vecka när man har blivit lite mer "van".
Jag har inga läxor, så därför kan jag ligga på soffan och läsa den 3dje boken av Twiligt "ljudet av ditt hjärta" (dock för att jag ändå hade gjort de om jag hade läxor, men nu kan jag läsa utan att få dåligt samvete). Jag har inte börjat läsa den än, men 1an och 2an var underbar. Jag har aldrig läst så fort i hela mitt liv som jag har gjort nu, har läst ut en tjock bok på mindre än en vecka. Det är inte likt mig, men det betyder bara att boken är jävligt bra!
Har fortfranade ont i halsen och hostar, ska jag bli "frisk" snart?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0