Inte har hängt med

Jag är trött och seg, fast jag har sovit tillräckligt. Sen får jag panik över att skolan börjar igen på måndag! Det här lovet har gått så fort att jag inte har hängt med alls. Och jag har bestämt att jag faktiskt ska hem idag, men jag ser ju hur det blir med den saken, haha.
Men såg ju Valkyria igår, den var bra faktiskt. Eller ingen film jag rekomenderar till folk som inte tycker att Hitler och andra världskriget är intressant.
Ikväll har jag ingen aning om vad som händer och sker, blir väl att glo på film som alla andra kvällar. Men jag ska inte klaga, jag har ju mina underbara vänner!


Kommentarer
lina

missa inte att jag har bytt blogg =)

2009-03-08 @ 10:42:59
URL: http://Lajniss.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0