Hur kan jag

Måste bara skriva, filmen igår sög. Se den inte, men jag kan tyvärr inte varna er för att jag vet inte ens vad den heter, haha. Men det var dålig som alla andra svenska filmer (förutom "kriminalfilmer" och ungdomsfilmer).
Idag var det onödigt att fara till skolan som alla andra dagar, men jag for dit iallafall. Sen gick jag och mamma på stan och jag fick nya skor, en jacka och ett par byxor. Så nu behöver jag väll inge nytt förens jag fyller år? Inte för att det är så speciellt länge dit men då blir det att shoppa mycke!
Ska snart städa till i mitt rum, jag är för ovanlighetensskull less på hur stökigt det är. Ibland får jag mina ryck och nu tänker jag "hur fan kan jag leva i den här tillvaron" men det händer inte ofta att jag tänker så.
Ikväll blir det lungt, chilla med film eller nått. Jag är ändå halv sjuk och har ångest så det är nog lika bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0