?????

Jag undrar just nu vid detta tillfälle om allt bara är ett stor jävla skämt? Jag sitter och gör uppgifter på internet (teori) och jag läser fel för att jag är så jävla trött. Då för att jag läser fel och missuppfattar frågorna så blir ju självklart mina svar fel också. Varför lär man sig aldrig? Varför skjuter man alltid upp läxor, jag förstår inte. Jag vet själv vad jag får för konsekvenser, men ändå gör jag de? Kommer man någonsin lära sig? Jag har ju inte lärt mig hittills så jag tror nog inte det.
Nu är det så här att jag tänker gå och röka och sen ska jag fan sova. För nu är jag arg, och inte nog med det. Det är Scrubs på tv, och det betyder för mig att man ska ligga i sängen och vara halv vaken och sedan somna. Jag får göra alla uppgiter imorgon på skolan, innan jag har min teorilektion. Hur kommer allt detta sluta?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0