Soppa

Nu är jag hemma igen och dricker soppa, inte så gott och jag undrar hur fan man ska kunna bli mätt på soppa? Men jag lär ju märka på nått tag... Jag har så himla ont i munnen fortfarande så jag får nöja med det, men imorgon blir det ju käftis. Men Softie skulle följa mig så jag behöver inte vara lika nervös, fast jag är det ändå. Jag hatar tandläkare och jag vet inte varför!
Idag trode jag att det skulle vara min sista dag i skolan och att jag skulle göra bort allt, men sånn tur hade jag inte.. Jag fick inte göra mitt matte prov idag utan ska göra det imorgon och vet inte varför (?) Så istället har jag suttit och räknas matte hela dagen och jag kan inte påstå att det har varit det minsta roligt.
Men jag har iallafall lämnat in alla böcker/uppgifter osv. och gjort mitt omprov i SH, som slutade med att jag och Josse gjorde det muntligt med läraren pga. att vi inte hade pluggat och vi var kass, och då menar jag det också! Haha
Jag är verkligen i min egen värld när jag lyssnar på musik, folk har ropat på mig istan och jag såg dom inte ens (?). Sen när jag hoppa av bussen kom Rebecca från ingenstans och skrämde livet ur mig, haha. Jag måste nog vara i min egna lilla värld!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0