"Skolavslutningen"

Det här var resultatet från att jag var vaken så länge igår.. Jag vaknade för inte så länge sedan och nu är jag seg som fan, och det ser ut som att det är dåligt väder så typsikt!!
Igår började det med att Softie, Madde och Ylva kom hit och vi sjöng lite Singstar och spela lite GH. Sen for vi förbi Ida och spela lite kubb och snacka lite skit.
Sen for vi på någon lokalfest på hertsön och jag kan bara skratta åt den/dom. Sen så for vi förbi Gültzaudden och där träffade jag en blöt syster (hon hade badat).
Men sen kan jag inte skriva vad vi roade oss med resten utav kvällen för det är ganska hemligt, hahaha.
Men det var min nyktra går dag, och jag hade nog roligare nykter än vad jag hade haft om jag hade varit onykter!!!
 

Går dagens vanligaste kommentar:
"VA? Hur kan du vara nykter på skolavslutningen?"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0