Hemlis

God morgon, god morgon! Det har varit skönt att inte behöva vakna till alarmet, men imorgon börjar jag kl 10 med nationella i matte A, så jag hoppas att jag kommer att somna i tid i natt alltså...
Snart ska jag äta frukost och sedan fara till Softie och så blir det att träna, och sen har jag ingen aning.

Juste filmen igår, jag tycker att den var svin bra. Och den stora fjollan som jag är så grät jag svin länge (medans filmen var och efter den var slut). Jag är så känslig när det gäller tv/film.. För jag kan berätta en hemlis.. Jag gråter faktiskt till Extreme home makover (som är på just nu). Ska sluta skriva innan jag börjar gråta igen, haha. Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0