Yes man

Kom hem för en liten stund sen. Det blev att fara in till staden och sola med Ida, fan va skönt det var. Det är så det ska vara året runt, men det kommer ju aldrig att hända. Men jag kan ju alltid drömma.
Sen så kom Ylva till stan och vi gick på bio, det fick bli Yes man. Grymt bra film, det var min humor och jag skratta nästan hela tiden. Haha, jag rekomenderar den verkligen. Det är en film man kan se flera gånger och jag älskar Jim Carry, han är en sån som man antigen älskar eller hatar. Men nu tänkte jag se om jag hittar nå billiga resor till Tyskland! God natt


Kommentarer
Matilda

jag vill också se den filmen! :p

2009-01-11 @ 19:09:51
URL: http://mahuldan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0