Slita mig

Nu sitter jag och lyssnar på as bra musik och håller på att bli på humör för ikväll. Ska snart ta mig en dusch när jag kan slita mig från data, haha. Får se om Ida hinner komma hit och färga mitt hår, men det är tveksamt. Får väl göra det någon dag i veckan istället.
Igår så blev det att chilla och spela gh world tour, lärde mig spela trummor. Haha, det var typ kult. Funderar på att gå och spela ett tag, men då lär jag fastna där i några timmar och det har jag inte tid med.
Ikväll så blir det party, jag, Ida, Ylva och Softie ska hem till Ricke och sedan har jag ingen aning om vart det bär av. Men det lär jag märka senare, bäst att ladda mobilen och digitalkameran redan nu medans jag kommer ihåg.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0