Jag hatar LLT

I lördags när vi skulle ta sista bussen in till stan så stod vi och väntade i evigheter. Sen går vi ner när bussen står, då är den trasigt. Sen kommer det en ny buss, tror du vi får åka med? Ne, utan då säger kärringen: Jag ska hem och sova, ni får inte åka med. Hur snällt är det då på en skala? Turen var då så fick man åka gratis taxi in till stan.
Sen idag när jag skulle åka till Softie på bergviken, då fick ja ta 3 jävla bussar för att komma hem till henne. Åkte med en buss, vad tror du den gör innan den ens är i stan? Stannar och kan inte åka någonstans. Då fick man gå till Statiol och byta buss, sen i stan och byta buss. Jag hatar verkligen LLT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0