Skyller

Fick mig nyss mat, och gott var det. Nu sitter jag och funderar på hur fan jag ska orka plugga? Det är ju inte jobbigt men så jävla tråkigt. Jag har varken ork eller lust att sätta mig ned och börja plugga samhälls, men jag lär väl inte börja med de förens ikväll säkert.
Jag skulle ha varit och träna idag, men när vi kom till Nautilus och jag skulle byta om. Då hade jag glömt min tröja hemma, och jag vägrade att träna i den jag hade på mig. Då sket det sig, då får jag vänta tills på onsdag för då får jag sällskap. Vad jag har börjat slarva med träningen på senaste tiden, jag skyller på skolan!


Fint hår man fick ha i nån timme, sen blev det rakt igen..



Kommentarer
Anonym

fan va snyggt de var :)

2009-02-23 @ 17:37:02
URL: http://yllee.blogg.se/
Malin

åh, vad snyggt :) har du gjort de själv? =)

2009-02-24 @ 17:32:45
URL: http://nolida.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0