Ju självklart

Ja, då har man pluggat hela kvällen så nu är jag svin trött av att tänka så otroligt mycket. Hoja! Så det jag har kvar i skolan nu är två prov och den där jävla skit APU-rapporten som fortfranade inte är på börjad, men det kommer inom kort. Lite förvånat att jag har pluggat hela kvällen?! Jag är själv helt mållös och undrar om det verkligen var jag, och det var det ju självklart. Applåder till mig själv!! 
Så nu ska jag se på Mysteriet på greveholm och sedan sova, för jag har ju nå jätte kult imorgon praktik... dock lite skämt åsido.
jojo


söt


Kommentarer
madd

såg oxå mysteriet på greveholm för ngn dag sedan :D FETT bra =) he he

2009-12-10 @ 17:58:48
URL: http://softiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0