Till stugan

Nu är jag klar och redo för att fara till stugan, jag har sprungit runt här hemma i 40 min som en vilsen höna och bara letat efter grejer jag KAN behöva i stugan. Men som dock aldrig används men jag måste ändå ha med det ut ifall att, så tänker jag hela tiden.
Men snart kommer iallfall dom och hämtar mig, det ska bli så lungt och skönt i stugan. Helt underbart, köra skoter (som jag har längtat efter sen sist jag körde) och inte nog med det. Snor skallen ska också med, så det bli ännu roligare! WHOHO!
Det var sista dagen på praktiken idag, sorligt om jag får säga det själv. Jag och Ida fick varsin påse, det den innehöll var: Godis påse, chips, påskmust, fondation svamp, Nivea shampoo och andra grejer till håret! Super kult, jag kommer sakna Ica Maxi!
Nu ska jag ha super roligt i stugan, hejdåååå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0