Handikappad

Sista dagen på praktiken imorgon, UNDERBART! Det betyder att det är lov en hel vecka och jag kan äntligen få sova ut!!!!
Nu är det iallfall så att ikväll ska jag packa och plugga, det låter väl verkligen toppen? Inte nog med det så är jag handikappad, jag har inte råd att fylla på min telefon förens den 25e (MIN födelsedag). Mamma ingronerar mig bara när jag frågar om hon kan fylla på min telefon, taskigt tycker jag!
Men jag får väl vara halft handikappad så länge.
Jag har ingen lust eller ork till att plugga, men jag måste eftersom att det är några frågor som vi måste fråga på praktiken.. Och sista dagen är ju då imorgon, att man aldrig gör sånt tidigare.
Jag hoppas på halv dag imorgon (A)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0