Panic at the disco

Jag har absolut ingenting att göra, jag sitter och lyssnar på Panic at the disco och kollar mig runt lite på internet. Funderar på at beställa en Prison break bok, på engelska. (men för vilka pengar?) Men intressant faktiskt, det är ju så roligt att läsa. Och sen blir de ju en utmaning om den är på engelska också! Sen så kollar jag runt lite efter Afischer, men jag hittar ingen värd, men har ju som sagt inga pengar häller. Fan, men så är de när man är en fattig rökare.
Åh, jag har suttit och kollat om Panic at the disco ska komma till Sthlm. Men tror du att dom ska dit i år? Nae, självklart inte. Det hade varit så faktiskt att se dom, dom är så underbart bra. Jag kan inte bli less på deras låtar, kan lyssna på dom flera dagar i sträck... Helt underbart, men jag får väl hoppas på att dom kommer snart så man kan få se dom. Får hålla koll alltså.
Men ska ju se Björn Gustafsson (längtar som fan) det är ju fan inge länge kvar nu alltså. Mindre än en månad :O Det visste inte ens jag, haha. Fan va tiden går fort, jag och Mikaela bokade typ i Mars, April? Nu blev jag ju faktiskt gladare när jag ska få se Björn. Jag kommer typ börja gråta, måste hooka en bra kamera också :D Men nu tänkte jag gå ut och ta mig lite "frisk" luft, God dagens!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0