Alla dagar är sig lika

Nu sitter jag här och lyssnar på musik, såg nyss på Final Dastination. Den var inte lika bra som 2;an och 3?4? vet ej vilken av dom jag har sett. Haha, jag är grymt trött. Vaknade typ kl 11 idag, och somnade vid 3?
Igår så var jag med Lisa och Ylva hela kvällen, vi gjorde typ ingenting. Gick förbi Jesper (min bror) och kollade på hans söta katter han har hemma. Sen så gick vi till Lisa och tog de lungt, drack Kaffe åså. Sen såg jag och Jack på Paparatzzi när jag kom hem. Men den sög dock, trodde den skulle vara as bra. Men självklart så var den inte de.
Ikväll vet jag inte vad som händer, typ se på film eller nått? Ta de lungt som alla andra dagar i veckan, alla dagar är sig lika.
Men nu ska jag ringa Softie för vi ska å käka Sushi på stan, så god dagens.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0