Min heta dejt med

Kom hem för en stud sen, har varit på min heta dejt med Sophie. Det var awsome! Först kom hon hit och vi drack kaffe åså. Sen hjälpte hon mig lite med min Samhällsanalys, sedan for vi in till stan och hämtade ut biljetterna. Sen var de så lång tid tills bion började så vi gick till Roseders och Sophie köpte sig en latte så satt vi och pratade. Så vi kom fram till att vi har en ny dejt på måndag. Grrr, längtar ;)  Haha, sen gick vill tbx till Sf och sen såg vi den underbara filmen, va bra den var alltså. Hade gåshud i början, haha. Filmen var verkligen värd att se, värd varenda öre. High school musical 3, den var den bästa av dom alla. Åh, underbart. Sen var de bara att gå hem, för filmen slutade just när bussen gick. Haha, typiskt. Men de gick ändå fort och vi hade kult med lite sång. Haha, men nu ska jag lägga mig och sova. God natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0