BJÖRN GUSTAFSSON!!!!

Haha, igår var jag så jävla trött när jag kom hem från stan. Klockan var kanske bara 9, så la jag mig i soffan och somna. Hahaha, fan va slut jag va. Så sen la jag mig i sängen och sov där ist, så jag har typ sovit 12 timmar, skönt! Då kanske man orkar vara vaken länge ikväll.  Men jag fick iaf en tunika av mamma från Gina, har tänkt köpa en länge, men är så snål! Hehe, Idag har jag bara två lektioner, prov på den sista. Fan, har inte pluggat mycket! Men sen kommer Mikaela, för sen ikväll blir det BJÖRN GUSTAFSSON!!!! Längtar så otroligt mycke, och idag så ska jag äntligen få så honom, men sen efter de så blir de parteyyy! Det ska också bli kult, men nu tänkte jag se om de finns nånting att äta. God morgon alla glada =)


Sophie fick träffa Pingu igår! Så lycklig har hon aldrig varit förut, haha =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0