Tur!!!!

Kom nyss hem och är hungrig. Haha, har varit och tränat med Ylva. Yes, det tog några dagar innan vi tog oss dit. Men nu känner jag mig pigg iaf, det är ju positivt.
Innan det så var jag i skolan som vanligt och inga värda lektioner, kan ju inte påstå att vi gör så speciellt mycket. Men det är ändå grymt jobbigt och vara där överhuvudtaget, men det är ju snart lov igen? Haha. Men idag på SH, så hade vi Nytidskrysset (eller vad de nu heter) men iaf, då var det 13 frågor och jag hade rätt på 11. WHOHO! Två fel, fan va bra jag är, haha. Så nu ligger jag tvåa i klassen (vi räknar poängen efter varje gång) så jag är ganska så stolt över mig själv nu. Sophie och Ida sa att jag skulle gå och köpa mig en trisslott, jag får nog ta och göra det. Haha, om man har tur så kanske man vinner lite cash.
Men dock så gick min sko sönder idag, det var inge vidare tur. Men sen ringde jag till mamma då sa hon att vi skulle fara och köpa på Lördag, så det var inga problem. Men nu ska jag.... se på tv. hahahah, tjo!


Kommentarer
Lina

Hehe nu for ni å träna =P

Vad tittar du på egentligen när du tittar på tv??

2008-11-05 @ 22:05:07
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/
Lina

Heheh nu är de du som fixar på min blogg gullet

2008-11-05 @ 22:09:06
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0