Firade Amanda

Min bakis dag är förgyllnad. Blev först att shoppa med mamma på stan, fick två par jeans leggings svarta och jeans färgade. Sen fick jag ett par vinterskor, överdragsbyxor, och två lampor till mitt rum.
Sen efter det så for vi på Donken och käkade flotti mat, så nu mår jag bra igen. Haha, iallafall för tillfället.
Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, blir väl att se på film och ta de lungt.

Igår vart det en helt okej kväll, först käkade vi Tacos hos Amanda, sen så blev att spela lite spel och sen Idol. Amanda från Idol åkte ut, helt rätt. Vi satt där helt spännda som vanligt, haha. Det är alltid så spännande om vem som ska få åka, nästa gång blir det nog Robin b eller Johan tror jag. För enligt mig så ska Kevin och Alice stå i finalen.
Men sen gick vi till Kronan på nån tråkig fest, alla var typ tråkiga så då for vi hem till mig och chilla framför datorn och sedan la jag mig i sängen och sov. Men nu ska jag glo på tv, god dagens!

   
Har alltid kult med er tjejer :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0