Inte en blekaste

Otroligt onödig dag alltså, tog mig ända till skolan. Upp för alla trappor, sen har vi bara lektion i 10 min. Haha, fan va less jag blev alltså. Jag som skulle fara och träna efter skolan, nu vet jag inte ens om jag ids åka tillbaka till stan för att träna. Isf gör jag det imorgon istället. För jag måste städa duscha osv.
Sen ska mamma och pappa åka till Pitehavsbad och vara där i natt, så det blir iaf chillt här hemma. Men jag måste också fundera på vad vi ska göra för middag, jag har faktiskt inte en blekaste om vad vi ska hitta på.
Jag vill ha ny musik och lyssna på, några tips?


Panic at the disco, helt otroligt bra. Ni borde lyssna på deras låtar om ni inte har hört! Tänkte snoka och se om dom ska komma till Svergie nå nästa år, isåfall så kommer jag stå där och gråta.



Kommentarer
mickan

ja filmen var skit bra :D jag tyckte den var ungefär lika bra som ettan :)

2008-11-28 @ 18:27:45
URL: http://blondinmickan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0