Idol hemma hos mig

Är grymt less på skolan, igår så hade jag enbart två lektioner från kl 10 - 17.00. Fattar inte hur dom tänker, hela dagen var bara ett ända stort hål, hade första och sista lektionen under hela dagen.
Igår så var jag med Softie sen, vi kollade på tv och tog de lungt. Men idag så blir det Idol hemma hos mig med brudarna, haha. Så då måste jag städa lite innan dom kommer så det inte är äckligt som det är nu.
Idag har vi två lektioner i en, och en lärare till två klasser och vi ska inte vara i samma klassrum. Smart va? Nej, man kommer inte få nå hjälp eller nå, kan tänka mig att det inte ens är värt och fara dit. Men jag vill inte ha frånvaro. Men nu ska jag klä på mig, god morgon!


Kommentarer
kristin

sv: dety tycker jag också, jag skrattade hela tiden ;D

2008-11-07 @ 13:06:33
URL: http://fkj.blogg.se/
Lina

hehe godmorgon på dig med =P

2008-11-07 @ 13:48:26
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0