Har dålig fantasi

Väntar på att Scrubs ska börja, var nyss å duschade. Så mitt hår kommer att vara äckligt imorgon, haha.
Såg på Insider idag, fan va hemskt det där "grann bråket" var, har läst om de åså förut. Men nu när man fick se bilder och höra massa grejer. Fyfan, lite undra på alla fördommar man har alltså. Det blir ju inte bättre om man säger så, men jag tyckte så synd om honom så jag började gråta, haha. Men samtidigt så var jag arg, haha hade lite humör svängningar där om man säger så.
Men nu ska jag lägga mig i sängen och glo på tv, ska faktiskt upp kl 7 imorgon. Haha, vilket skämt. Kommer att vakna en kvart innan bussen som vanligt.


Kommentarer
lina

Hehe skämtarN^^ =P ha de så bra i skolan<3

2008-11-27 @ 13:29:23
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0