Varmt och skönt ute.

Kom nyss hem, har varit på Stan och Storheden, med mamma och Jack. Jag fick ett par skor och en stjal. Nice nice, skulle få en tunika också men jag hittade ingen jag tyckte om riktigt. Sen for vi på storheden och köpte en ny studsmatta, för våran förra var trasig. Men mamma ville dock ha en mindre så då blev det ju självklart en mindre också. Fan, men whatever. Hittade en skit snygg Bob Marley affisch, men då hade jag ju inga pengar och mamma vägrade köpa en åt mig förens vi har tapetserat om i mitt rum, då tyckte hon att det inte var nån idé då blev jag lite smått sur. Men man kan ju inte få allt riktigt! Haha, käkade på Donken idag, gott var det! Käkade en kykling sallad, mums. Det var grymt länge sen jag åt där, men det är ju lika egentligen. Haha
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, Softie sa att hon och Robert skulle komma hit. Men det skulle dom ha gjort igår också, men dom kom ju inte. Så vi ser ju om dom kommer, tänke spela lite Guitar Hero och vänta tills pappa har stoppat ihop studsmattan så man kan hoppa på den. Det är så roligt! Haha, men det var en härlig dag, varmt och skönt ute. Kände för att ta mig på lite sommar kläder och ta mig en rök. God dag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0