Solig dag!

Tv, tv. Börjar bli så less på den, det finns nästan aldrig nå värt att se. Och på MTV visar dom samma låtar hela tiden, grymt irriternade. Hmm, blir lite smått förbannad och less..
Skönt att vara ledig idag, men har dock inte gjort nått idag. Har bara sett på tv och spelat Guitar Hero, men det är så jävla roligt så det är inte sant!!!!! Beroende framkallande som fan, måste spela lite varje dag och bli bättre. Men klarade dock en låt utan att missa en ändå "ton" eller va fan man nu ska kalla det. Haha, bra jag var.
Ikväll så ska jag vara med Softie och Robert? Har dock ingen aning om vad  vi ska göra, blir väl att se på film eller nått liknande. Ska bara ta de lungt den här helgen, för nästa helg blire mest troligt party och den 5e för då är de ju skolavsluting. LÄNGTAR! men det är inte mycket kvar. Men nu ska jag gå ut och sätta mig i solen och njuta och ta mig en cigg! God dag..

(Hahahaha, upptäckte igår att jag skriver (BYE) i varje inlägg, grymt irriternade om jag får säga det själv! haha)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0