Snoop Dogg - Sencual Seduction

Sitter och ser på Simpsons, såg innan på Outsiders på 5an men ljudet försvann så jag orkade inte se det nåmer. Det var ändå så äckligt, det handlande om två halvsyskon som var tillsammans. Fattar inte vad som försegår i deras hjärnor när dom är tillsammans med sitt syskon. Fyfan det är så grymt äckligt!
Lyssnar på Snoop Dogg - Sencual Seduction, det är en sån härlig låt. Jag funderar på om jag ska göra klart arbetet om Gotland, det ska ju redovisas på onsdag eller torsdag :S Jag vill inte, jag hatar redovisningar. Men det är ju bara att vänja mig. Ååh, är grymt avis på Mikaela som är på Malta och solar å badar. Jag vill också göra det, men jag ska ju ändå fara snart, det är mindre än en månad kvar. Längtar så otroligt mycket! Men tiden gör fort, så. Men nu ska jag kolla vidare på tv och se om jag orkar göra färdig Gotland eller så gör jag det imorgon. Det är ju bara bra program på tv idag, ovanligt! Blir glad när det finns nått vettigt att se. Så då lär det ju bli att jag skjuter upp Gotland tills imorgon, fan... BYYE!!

image3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0