Let's go out and dance..

Måste plugga, tråkigt med måste. Det är några saker i turism som jag måste göra + Gotland, boring! Idag har jag varit hemma igen, har fortfranade grymt ont i fötterna. Men ska nog till skolan imorgon. Igår var det DH, spännande som vanligt och slutar bara sådär mitt i allt. Så får man vänta tills nästa vecka! Det var ju White Chicks också, såg bara lite av den. Den är så jävla roligt, det måste vara den roligaste filmen som någonsin skapats. Haha, jag är grymt trött idag. Men det är bara bra program på tv idag, då blir jag glad. Det är frusna män söker kärlek, sen Pussycat Dolls 2 och Sverige pussas och kramas, åså Scrubs såklart.
Snart är det helg, och man är ledig på måndag för att jag gick statsmaran. Det var ju värt det när man får lite exta helg om man säger så. haha! Sitter och lyssnar på sommar musik, blir på så bra humör utav det. Och får sommar kännslor. Härligt!  Min dator håller på att lagga sönder, irriternade just när jag ska plugga så gör den det. Blir lite smått förbannad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0