Länge sedan

image9Kom nyss in har varit ute och hoppat studdsmatta med Lisa. Ska snart göra mat. Vaknade typ halv 1 idag, klev upp fast jag var as trött. Ville sova vidare för jag är så jävla trött, men orka sova bort hela dagen. Nae, jag hade sovit nog länge tyckte jag. Haha. Fast har dock typ redan sovit bort hela dagen. Haha. Det var två saker jag glömde att skriva om igår, igår var iaf min tur dag :D Jag var i mitt rum och letade efter en boll (som vi skulle ha när vi skulle hoppa kråka) och då när jag drog upp en låda låg ett cigg pack där, jag hade inga cigg. Fan va tur jag hade, blev så otroligt glad också för det är ju inte varje dag man hittar ett pack hemma som man har gömt själv för att inte ens syster ska gå och nalla. Haha! Ja, så var den andra saken att jag DÖDADE MIN FÖRSTA MYGGA IGÅR! Coolt som fan, haha men den var dock mycket äcklig. Ussch!

Idag så blir det att plugga, hoppas att jag gör det för jag har mycket att göra innan sommar lovet. Ja tack till betyg! Men man ser ju och det är ju Sanningens ögonblick idag. Åh, det är så roligt. Ska snart gå och göra mat, för mamma och pappa har farit till farmor och frarfar, det är ju trotsallt morsdag. Men orkade inte följa för jag måste ju plugga!
Började tänka på att det var ett bra tag sedan jag såg Prison Break, för det har ju varit säsongs avslutning för ett månad sen typ. Ska nog börja nöta och be pappa tanka 3dje säsongen åt mig :D Haha, men nu ska jag käka nått och ta mig en cigg! God dag...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0