hejåhå!

Här har man inte skrivit på ett tag igen, haha! Ska snart kolla på Sverige pussas och kramas, missade det när jag var ute på promenad med Sophie :) Det var skönt att gå en lite promenad! Idag har jag haft omprov i D4T4. Haha, jobbigt var det att gå tillbaka till skolan när man slutade kl 12 typ, och omprovet var kl 15. Men men, det är ju sånt man får ta. Imorgon har jag sovmorgon, matte lärarn ska rätta nationella. Hoppas att jag klarade de, annars blir det att gå matte A i tvåan också :/ Så har man prov med Roland imorgon också, jag har inte pluggat något. Det blev inte av för att jag spelade GH hela dagen typ, Haha! Det är HP-dagen imorgon, vill inte gå. Är i en grupp som jag inte känner någon i! På fredag så får vi veta vad vi fick på nationella och på Bengts prov! Och i helgen blir de och ta de lugnt, slöa hemma helt enkelt. Dock snart sommarlov, längtar så himmla mycket!

Jag skrev i mitt förra inlägg att jag skulle skriva om min valborg dagen efter, men det blev inte av. Så jag skriver om den nu! Haha.

Valborg

Först så var jag, Ylva, David, Jenkiz, Frida, Alle och Carro på ormberget och grillade och tog sig nån pilsener och hade de allmänt trevligt! Sen så for vi på någon "fest" på Bergnäset men sen så fick alla dra typ kl 12 eller nått! Då började vi gå mot stan, och gick till max och käkade. Sen så var de bara att bege sig hem, då var ju kl mkt! Haha, men det var en trevlig valbog, grillade ju åså som man ska göra på valborg.

Pite criusing

Det var nice som fan, Först kom David och Ylva å hämtade mig, sen for vi in till stan och hämtade Jenkiz och Softie, sen mötte vi Alle, Carro, Sophie och Ida när vi skulle tanka. Sen knäckte vi några pilsener i bilen påväg till Pite, vi criuisade hela kväll och träffade folk! Det var grymt trevligt asså, sen for vi typ hem vid 3. Men man var dock inte hemma förens vid fyra, jag ville inte ens fara hem då. Haha, men criusingen dog ju hyftsat tidigt! Ja, så träffade vi ju Mikaela och Fredde såklart, och socaliserade lite med dom. Men de var bara trevligt, det var då de!

Men nu ska jag duscha och se tv och sen sova, BYEBYE!
(Hihi, det var Sophie som sa att de var jobbigt att läsa min blogg när jag inte gjorde nå mellan rum, här har du några st. hoppas du blir nöjd! Haha )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0