Det är en bra dag idag.

Hejåhå, idag är det en bra dag. Är glad, och det är underbart väder ute.
Kom nyss hem, har varit i skolan och en snabb sväng på stan med Mikkis, som är hemma och är brun. Orättvist, men vi ska fara och sola nån dag så jag blir brun och ännu brunare efter att jag har varit på Kreta. Det har varit en chill dag i skolan, först hade vi svenska och jag började med film analysen. Sen fick jag reda på att jag fick VG+ på min novell, då blev jag GLAD! Whoho, sen hade vi matte men jag behövde inte vara där för att jag ska ändå ha matte A i tvåan för jag klarade inte nationella åså har jag några prov kvar som jag måste kompletera. Sen hade vi en "lek" på Bengts lektion sen några uppgifter på data med lena, Sen var de bara en som pratade om massa länder och sevärdheter osv. på turismen. Sen gjorde jag bara klart några uppgifter på Babs lektion sen slutade jag. Följde Mikkis på Forex och sen på kisken och  köpa en dricka. Blev sugen på att ta en fika när det var så fint vänder, men då har man ju dock inga pengar förens på fredag! :/ Men det är ju ändå snart.
Jag och Mikkis har försökt planera lite för vad som ska hända på skolavslutningen och det blir att grilla och sedan köra brännbloll och dricka pilsner. Fan va trevligt, jag längtar. Men först och främst så är det faktiskt criusing på lördag. Kult kult, Men nu ska jag se om det finns nå värt å se på tv och göra klart min film analys. God dag!

(En gubbe cyklade för mig när jag var påväg hem och sa att jag hade tjiusing hår! Blev väldigt glad. Som sagt det är en bra dag idag.)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0