Blev välldigt bra.

image14

Kom nyss in, var och följde Softie till bussen. Vi har sett på Gossip girl och DH, det var mycket trevligt. Sitter nu och ser på tv, snart börjar Scrubs. Ska ta och käka lite mer vattenmelon (det är så himmla gott, och jag får sommar kännslor. Underbart) och skriva klart min film analys som jag på började med idag på svenskan.
Idag har det inte blivit att jag har pluggat nå (som vanligt) men så kan det gå, jag har bara suttit och fixat min blogg och sett på tv. Dock så tycker jag personligen att min blogg blev bra, men det tog ett bra tag för mig att fatta hur man skulle göra. Haha, man kan inte vara smart alltid. Har hoppat studdsmatta idag också, det är så roligt. Det är bra träning också, härligt! Blev sugen på att gå på en prommis efter att jag hade följt Softie till bussen, men klockan var så mycke och jag ville inte gå själv. Haha, mamma låste ut mig. Hon trode jag var hemma, bra var då att jag hade nykeln. Haha, men nu ska jag börja skriva på min analys. Så god natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0