Äntligen helg!

Tjenna, nu sitter jag och ser på Simpsons, men har dock redan sett det avsnittet ett antal ggr. Men de finns inget annat att se, är hungirig som fan. Men mamma håller på med maten. Fick G/VG på projekt och företagande provet och får VG i slut betyg. WHOOOHOO! Men fick typ dock IG på nationella :( då blir det att gå matte A i tvåan också, men det är sånt man får ta. Imorgon är det statsmaran jag, Ida och Sophie ska gå den. Haha, men då är vi ledig på måndag den 26. Härligt, inte mycke kvar av sommaren nu. Snart blir det Kreta, fan va jag längtar!!!

Ikväll händer det inte mycke, jag ska vara med Softie och vi ska nog bara se på film och ta de lugnt. Ska ju upp tidigt imorgon, men vi skulle se hur länge vi orkade kolla på film! Haha, men nog orkar jag ändå upp imorgon. Det är ju inte speciellt jobbigt och gå precis! Det var en chill dag i skolan, sovmorgon sen fick vi veta prov sen fick vi gå på en dansuppvisning, den var faktiskt bra. Bra gjort! Sen hade vi D4T4 och jag spelade bara, haha. Fick nya foppisar av mamma idag som jag kan ha nu till sommarn, MYS! hihi, men orkar itne skriva nåmer nu! BYYYE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0