YEES!

Yes, nu har jag fått tillbaka min älskade dator så nu kan jag lägga in låtar på Jacks mp3. Sen fick jag halva säsong 3 av Prison break, YEES! Haha, jag, mamma, pappa och Jack har sett på Solstorm. Det var faktiskt en ganska bra film, den var värd att se iaf. Nu sitter jag och Jack och ser på Scrubs vi ska snart slå på en film. Men är dock ganska trött, men jag åker ju imorgon så skit samma. Allt är packat och klart, börjar få lite res feber, haha. Fan va jag längtar, första gången jag far utomlands (räknar inte med Finland) haha. Och flyger för andra gången i mitt liv, men det ska bli spännande längtar så mycket. Men nu ska jag ta mig min natt rök och sedan se film. Så god natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0