Tell it to my heart

Har nyss tankat en låt som jag har velat ha ett tag nu, va bra den är. (Taylor Dayne - Tell it to my heart) Haha, sitter och diggar den nu, vaknade för en timma sen typ. Igår så somnade jag inte förens vid 3-4, men jag är inte trött iaf. Ska snart lägga in mer låtar på Jacks mp3 så jag har nånting att göra, sen blir det att duscha sen hoppas på att klockan snart bli halv 8. Inge länge kvar nu alltså, hmm. Undra om man ska städa innan man var? Haha, njaa Jack och Malin ska vara här när jag är borta så jag tvingar dom städa när jag kommer hem. Och när jag kommer hem så ska vi tapetsera om i mitt rum, längtar till de också. Skönt att få slippa tråkiga Lule ett tag nu. Men nu ska jag gå ut och röka med Malin. God morgon!!



Kommentarer
Anonym

hej hur är det idag :)?

www.enlitentax.blogg.se

förresten har 2 tävlingar ,delta gärna :)

2008-06-18 @ 12:14:46
Anonym

:o)

2008-06-18 @ 12:19:36
URL: http://blooondiiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0