Regnit och tråkigt!

Käkade nyss, är grymt mätt. Men det var god mat, kötbullar och makaroner. Mumms. Haha, idag är det regnit å tråkigt. Blir lite smått deprimerad när det är sånnt här väder. Det känns inte som sommarlov när det är äckel väder. Borde gå och sola lite innan Kreta så man blir extra brun där borta. Jag och mamma har varit och hämta mitt pass och shoppat lite små grejer. Det var nice, fick sockar, leggings, strumpbyxor, lite saker jag ska ha med mig till Kreta. Men det är alltid kult att få lite grejer spelar egentligen ingen roll vad det är. Ja så fick jag två böcker av mamma också som jag ska med mig till Kreta så jag har något att läsa. Men nu ska jag ta mig min efter maten rök. God dag!

Nu känns det underbart, tack. Behöver dig otroligt mycket, det ska du veta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0