Packat och klart!

Vaknade för ett tag sen, ska snart gå och käka frukost. Börjar bli lite hungrig. Jag och Malin har suttit ute ett tag och snackat och tagit en morgon cigg, sen skulle hon fara och slava på jobbet. Haha. Min dator har inte kommit än, hoppas att jag får den idag så jag kan lägga in låtar på mp3 så jag har något att lyssna på. Packat och klart till Kreta, ska bara välja ut en väska som jag ska ha till handbagage, och fylla den med saker jag behöver på flyget. Men det blir säkert bra, idag har jag ingen aning om vad som händer. Ingenting typ, blir väl att bara längta till imorgon. Kommer inte kunna somna ikväll kommer att vara så nerövs. Haha, men nu ska Jack sitta vid datorn och jag ska käka och fixa lite små grejer. God morgon..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0