Hemma igen

Kom hem igår vid 11, ringde Sophie direkt och vi möttes på en RP och pratade om vad vi hade gjort på Kreta. När man kom tillbaka till Lule så var det regnit och kallt. På Kreta var det mellan 30-40 grader och sol, underbart. Vill tillbaka redan. Haha, men de känns skönt att få komma hem. Idag vet jag inte vad som händer, har iaf sovit underbart i min älskade säng.
På Kreta så träffade vi massa och snackade och hade roligt. Badade och prässade på stranden typ varje dag. Underbart, sen så har vi tagit de lugnt ätit god mat varit med kidsen (Ankis dotters barn) och varit på stan och köpt saker. Orkar faktiskt inte skriva så mycket är ganska trött ändå. Har gett alla min present, dom blev glada.  Men sen ska jag ge Mikaela sin present och deras inflyttningspresent.
Haha, igår när vi landade i Sthlm och skulle gå ut och röka kom några töntiga Stockholmare och frågade om dom fick en cigg, jag svarade inte började bara gräva efter mina cigg i väskan så frågade dom på Engeska, sedan frågade dom varifrån vi kom från. Så hade jag passet i munnen å sa "Lule" men han tyckte jag sa nå helt annat, han trode helt enkelt att jag var en utlänning, chock dot.com. Haha, men det var kult ändå. Sedan hörde han att jag kom från Lule då blev att att börja retas för våran dialekt, men nu ska jag lägga in bilder på pix tänkte jag. God morgon!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0