Helt slut

Hej, kom nyss hem till Softie. Vi har jobbat natt, haha. Vad vuxet det känns att säga det. Men det var nästa kult att jobba, vi gjorde té och drack massvis med Loka och putasade dom där fönsterna, haha det tog ett bra tag men det är då värt pengarna. Det blir nog att jobba imorgon också. Säkert bli det på natten också. Vi har fan jobbat från strax efter 10 till strax innan 3. Haha, men vi stannade kvar och käkade lite mer kakor. Nu ska Softie laga kyling och ris med sås. Är hungrig på mat, men är dock trött. Har ju knappat sovit nått. Haha, okey. Jag somnade när jag kollade på tv innan jag skulle käka middag. Men sov dock bara en timma, men måste vända tillbacka på dygnet. Men efter vi har jobbat färdigt, jag är typ helt slut i kroppen efter att ha jobbat. Nog för att man inte kan tänka sig att det är jobbigt att putsa fönster. Men det är de, faktiskt. Men jag hoppas att vi blir klar imorgon, vi hade tänkt att vi skulle bli klara till innan helgen.
Såg på Frusna män söker kärlek idag med Softie, det var välldigt spännande. Man hade ju som bara en lite aning om vilka dom skulle välja, men fick dock en chock när Anders inte valde nån. Haha, synd att de var sista avsnittet det var så roligt att se. Men nu ska jag vara social med Softie så hon inte behöver vara så ensam. God natt!


Kommentarer
Sophie

JÄVLA SANNA! Har du inte tänkt på att folk som inte har hunnit se på frusna män finalen kanske läser din blogg!!!!!!! hahah, dumma dig.

2008-06-12 @ 13:05:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0