Ha de bra så länge!

Packade nyss lite saker som jag ska ha med mig till när vi åker till stugan. Man måste ju ha kläder som man aldrig använder när man ska måla så man inte förstör kläder som man brukar använda. Haha, det är varmt idag, va skönt. Undra om det blir nå att bada idag, har iaf med mig badkläder utifallatt. Det blir att måla hela helgen, och Softie ska köra lite bil. Haha, men jag vågar inte köra. Men det ska bli trevligt och hooka pengar så man har till Kreta. Tänkte gå och käka lite innan man far och vänta på att mamma ska komma hem så hon kan ta fram nå skor som jag kan ha när jag målar.
Idag så har jag varit förbi Sophie och hjälpt henne och packa till Kreta, åså sa vi hej då. För vi kommer ju inte ses på ett bra tag nu. Och de känns underbart att vara klar med fönsterna, fan va härligt. Och på söndag så rullar cashen in, det ska bli nice. Men nu ska jag käka åde så jag hinner, skriver på söndag när jag kommer hem. Ha det så bra så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0