God natt!

Sitter och ser på Beyond. Men har redan sett de avsnittet som visas, iaf halva. Så tänkte skriva nån rad här. Är trött, men inte sov trött. Det gör mig irriterad, för jag vill sova men kan inte för att jag inte är sov trött. Är inte så sugen på att vara vaken hela nätterna och sova hela dagarna. Nej nej, vill inte sova bort mitt sommarlov. Haha, det är äckligt varmt i mitt rum som vanligt. Vill bara ta bort värme golvet så det inte är lika varmt nåmer, för hur jag änn gör så blir det varmt. Får inte stänga av det för mamma och pappa. Sen om jag har öppet fönster så blir det varmare, måste be mamma köpa en stor fläck som jag får ha brevid sägen. Haha, fan va skönt. Har inte fattat än att det är sommarlov, tiden har gått så fort, och det är 9 dagar kvar till Sthlm och 10 dagar till Kreta. Längtar så otroligt mycket!

Kommer inte kunna somna, men måste försöka. Har ganska svårt att somna nu för tiden, för mycket tankar som kommer till mig när jag ska sova. För det är då man har som mest tid att tänka riktigt mycket, men jag kan inte somna till mina tankar måste tänka färdigt först och det kan ta evigheter. Börjar bli less på det, men nu måste jag försöka sova så jag inte sover bort hela dagen imorgon, god natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0